回復  fatdumm
防菌問題就是加銀(SILVER COIL)用來防菌
生锈問題就不好弄了,基本上市面上的水冷液都是加金 ...
ok041094 發表於 2013-6-26 06:40


咁請問點知個BLOCK有冇電鍍鎳?

TOP

回復 571# fatdumm

有寫架, 例如ek block 會寫Full Nickel
http://www.ekwb.com/shop/blocks/ ... cy-full-nickel.html

TOP

回復  fatdumm

有寫架, 例如ek block 會寫Full Nickel
lamech 發表於 2013-6-26 20:39


NICKEL代表電鍍?~

咁我D平野會唔會冇架?~

TOP

回復 573# fatdumm

無寫咪無囉,當然有full nickel會貴好多。

TOP

回復  fatdumm

無寫咪無囉,當然有full nickel會貴好多。
lamech 發表於 2013-6-26 20:59



算啦,玩左先,到時先再算~

TOP

回復 572# lamech

哦~~~

原來如此

TOP

唔理啦,一枝水,一枝冷液...死就死啦~

順帶一提,掉左D野去二手區...有師兄需要既話即管出聲~

TOP

想再請教下咁多位用緊師兄全模牛如果想自己訂一套線番黎邊度訂好同埋大約預幾銀?因為如果換牛牛想訂一套玩下...之前唔知邊度睇到有銀線訂...有咩唔同?貴幾多?~麻煩晒~

TOP

想再請教下咁多位用緊師兄全模牛如果想自己訂一套線番黎邊度訂好同埋大約預幾銀?因為如果換牛牛想訂一套玩 ...
fatdumm 發表於 2013-6-30 01:43



    咩牛?

TOP

咩牛?
royho 發表於 2013-6-30 01:56


CORSAIR AX750/850/760 , SeaSonic X-850(KM3)

TOP