Alastor! 當前離線
中級會員
原帖由 pm493 於 2008-12-16 19:39 發表 係個機身大好多定係機內o既空間大好多??
TOP
amoslee 當前離線
進階會員
hamsterspeed 當前離線
kame 當前離線
翹 當前離線
原帖由 kame 於 2008-12-17 01:42 發表 睇黎我都要快D再攪埋佢 不過仲諗緊不如玩大D 4水度 因為V2000其實個箱好大 我可以玩得更大 XD
原帖由 hamsterspeed 於 2008-12-17 00:24 發表 你都好快手下一下子就上好曬... 我個project最快都要下個月先上到 到時到我post p.s. lee幾日好鬼忙冇咩心情回post
原帖由 翹 於 2008-12-17 03:01 發表 v2000 都唔係好架咋,,,, 同埋執線唔好執
clot 當前離線
Banned
RX178 當前離線
DANDEE 當前離線