原帖由 pm493 於 2008-12-16 19:39 發表
係個機身大好多定係機內o既空間大好多??


空間大好多同埋輕身

TOP

坦白講,小弟睇完後而家唔係好想玩水,
因為我而家先知乜野叫水冷,我實在太太太渺少啦...

TOP

你都好快手下一下子就上好曬...
我個project最快都要下個月先上到 到時到我post

p.s. lee幾日好鬼忙冇咩心情回post

TOP

睇黎我都要快D再攪埋佢 不過仲諗緊不如玩大D 4水度 因為V2000其實個箱好大 我可以玩得更大 XD

TOP

原帖由 kame 於 2008-12-17 01:42 發表
睇黎我都要快D再攪埋佢 不過仲諗緊不如玩大D 4水度 因為V2000其實個箱好大 我可以玩得更大 XD



v2000 都唔係好架咋,,,,

同埋執線唔好執

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2008-12-17 00:24 發表
你都好快手下一下子就上好曬...
我個project最快都要下個月先上到 到時到我post

p.s. lee幾日好鬼忙冇咩心情回post


其實都唔快
如果連埋夾線我諗搞左兩個月
每晚夾少少冇咁痛苦...

TOP

原帖由 於 2008-12-17 03:01 發表



v2000 都唔係好架咋,,,,

同埋執線唔好執


執線係可以透過開窿黎解決的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好正     睇黎我都要快手D搞掂部機了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP