本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:42 編輯

回復 50# locheukman

剛去網頁睇~好似係開星期4,5~星期4紅日所以只開星期5....


Pls be notified that...


另外仲想問下B記會唔會有現貨俾人即時選來買? 還是一定要訂先得?

好似要訂咗等confirm有貨先上去攞(訂果陣會問你付款方式同送貨方法)

TOP

回復 51# lovelykeroro

剛剛睇左...所以要下星期先去得.....但係咪要訂要買到? 還是佢有現貨呢? 我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)

TOP

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-7-1 01:50 編輯

回復 52# locheukman
我都想問下改D5泵既IN AND OUTLET果套套件我個泵岩唔岩用...我果個係MCB655B(沒調速版)


呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承惠HK$870)


TOP

回復 53# lovelykeroro

但$460果套TOP既出入水位好似同MOD KIT唔同....   $460果套個頂好似有齊出入水~好似方便DD

TOP

回復  locheukman

呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48



    ching 我就係想買隻d5 改到咁樣ar.....我覺得改到咁好靚咁...同埋聽講改左個top 後,個水阻無咁大,我可能今個月內睇埋另一位ching點樣一齊訂.....希望快d 到手啦

TOP

回復 55# computerman2

如果水阻沒咁大就真係正~係我主要目的係想IN AND OUTLET都係頂~見佢個TOP頂係有晒IN AND OUT~方便我條水道行得好D XD

TOP

回復  locheukman

呢套top係啱你個泵用, 不過成HK$460就真係幾乸脷, 係就一次過買埋套mod kit(兩樣加埋承 ...
lovelykeroro 發表於 2010-7-1 01:48



ching 我都有d野想請教ar,如果我買左個top 可唔可以將佢個架相反方向來裝,其實我係想in 係上面入,out係前面出,想將佢個方向改到好似ddc 泵咁....唔知ching 明唔明...因為我唔想再改d喉既方向....只係想換隻泵...  (下面比ching 睇下... thx 哂ching)

TOP

因為我見第1張圖片佢好似底既方向好似有個in字入口扭左個蓋....我想將果邊來放個水樽

TOP

回復 58# computerman2

睇佢果張圖應該有~咁就OK~但最好問下有沒師兄用緊~會確定D

TOP

回復  computerman2

睇佢果張圖應該有~咁就OK~但最好問下有沒師兄用緊~會確定D ...
locheukman 發表於 2010-7-1 13:24



    因為我想將個支架相反方向來裝

TOP