睇過d report...VL3N performance上冇vl4咁好, 不過唔差多遠, 但vl3n正既係no spill做得最出色, 所以我應 ...
majai214 發表於 2010-8-4 11:47


又唔係成日解開.......買VL4N flow rate高d好似好d.

BTW對VL3N呢幾日解過幾次,真係一滴都冇,只係摸到有少少濕氣.真係正到痺.

你o個d放水位學阿凱咁,用埋QDC啦~

TOP

又唔係成日解開.......買VL4N flow rate高d好似好d.

BTW對VL3N呢幾日解過幾次,真係一滴都冇,只係摸到有 ...
K_C_ 發表於 2010-8-4 11:57

VL4有一粒搵唔到, 可能真係要用VL3N
出水位唔搞啦, 已經上曬出水咀了

TOP

VL4有一粒搵唔到, 可能真係要用VL3N
出水位唔搞啦, 已經上曬出水咀了
majai214 發表於 2010-8-4 12:25


你想響邊個位用QDC?

TOP

好有米,同好勁

TOP

本帖最後由 majai214 於 2010-8-4 13:44 編輯
你想響邊個位用QDC?
K_C_ 發表於 2010-8-4 12:27


gtx480 > gpu block > qdc > mb block > qdc > d5+res > gtx480
咁樣就可以方便換mb, 換左mb再connect返gpu果兩part又可以照用, 又如果我想搬開either右面既超頻架 or 左面既排架都方便好多
因為而家左右兩面係比4條喉連住, 要搬就要兩座一齊搬, 兩座野你都估到有幾重, 跟本搬唔到
總之大方向係方便裝拆hardward

TOP

gtx480 > gpu block > qdc > mb block > qdc > d5+res > gtx480
咁樣就可以方便換mb, 換左mb再connect返g ...
majai214 發表於 2010-8-4 13:42


你而家咁走法換卡咪又係唔方便~~

應該 rad -> QDC -> GPU -> QDC -> MB -> QDC -> D5.

TOP

你而家咁走法換卡咪又係唔方便~~

應該 rad -> QDC -> GPU -> QDC -> MB -> QDC -> D5.  ...
K_C_ 發表於 2010-8-4 14:10

你個idea係好, 不過因為d喉既長度同有d位要轉彎, gpu前加未必方便, anyway都要返去睇睇先知

TOP

你而家咁走法換卡咪又係唔方便~~

應該 rad -> QDC -> GPU -> QDC -> MB -> QDC -> D5.  ...
K_C_ 發表於 2010-8-4 14:10


忍唔住上PPC訂左qdc了...2set都係VL4N系列...又唔見$$, 冇$$買青軸了!

TOP

回復 58# majai214

邊兩set VL4N? VL4N-F13-19S x 2 + VL4N-M13-19S x 2?

TOP

回復  majai214

邊兩set VL4N? VL4N-F13-19S x 2 + VL4N-M13-19S x 2?
K_C_ 發表於 2010-8-5 11:26


VL4N-F13-19S x 2 + VL4N-M13-19S x 1 + VL4N-MG x1
最尾果粒唔係鎖咀尾, 係g3/8牙尾, 我諗住直拎上mb block

TOP