aoiaoiaoi 當前離線
AOI
中級會員
blue and red is the best Mr.朗 發表於 2011-5-22 17:49
TOP
Mr.朗 當前離線
初級會員
$38蚊支果隻?我覺得唔夠光 Mr.朗 發表於 2011-5-22 18:25
CorsairX 當前離線
海盜船
進階會員
ken125111 當前離線
genwch 當前離線
啲線係好咗好多 不過正面個隔塵網外觀差了一點! ken125111 發表於 2011-5-30 23:31
路過.. 個LOOP...好似..好長...@@ 冇行GPU...都要走咁遠..要O係...PCI位出?! genwch 發表於 2011-5-30 23:36