blue and red is the best
Mr.朗 發表於 2011-5-22 17:49



    啱啱係A sir 度買左紅色UV管!待裝再post研究下!

TOP

$38蚊支果隻?我覺得唔夠光

TOP

$38蚊支果隻?我覺得唔夠光
Mr.朗 發表於 2011-5-22 18:25


uv水管+uv燈應該都夠光既呱~

TOP

Messy cables  You should tidy up that....

TOP

更新左喇~各位ching比d批評啦入來~

TOP

啲線係好咗好多
不過正面個隔塵網外觀差了一點!

TOP

路過..
個LOOP...好似..好長...@@
冇行GPU...都要走咁遠..要O係...PCI位出?!

TOP

啲線係好咗好多
不過正面個隔塵網外觀差了一點!
ken125111 發表於 2011-5-30 23:31



    本來想睇下咁既色好唔好睇咋~
未有時間噴反黑色or噴咩色會好睇d呢~比d意見丫~

TOP

路過..
個LOOP...好似..好長...@@
冇行GPU...都要走咁遠..要O係...PCI位出?!
genwch 發表於 2011-5-30 23:36


因為上置式轉彎位好速~所以咁走好似順d~

TOP

隔塵網收响機箱裡面都得啦!

TOP