tc3335 當前離線
進階會員
GT1850??幾錢把呀??我諗我要買.......四把... davis19890227 發表於 2012-7-28 23:26
TOP
melody20541 當前離線
咁師兄你本人用咩coolant? 講出黎參考下啦,thanks! FeverMike 發表於 2012-7-28 23:26
davis19890227 當前離線
中級會員
回復 melody20541 唔知有冇CHING試過...用紅色喉加藍色水...可唔可以睇落變紫色呢.... ... davis19890227 發表於 2012-7-29 20:53
samtch 當前離線
BLACKICE冷排有沒有人想訂...準備進一批來玩玩...價錢比TONY的團購貴幾十元而已 8月1去訂... ... samtch 發表於 2012-7-29 21:22
回復 melody20541 我自己要用4個....但不夠數量訂不了很慘^^不過沒有師兄需要就算了.. ... samtch 發表於 2012-7-29 22:00