本帖最後由 tc3335 於 2012-7-29 01:15 編輯
    GT1850??幾錢把呀??我諗我要買.......四把...
davis19890227 發表於 2012-7-28 23:26


經多國人士測試,
RAD FAN應該係GT1850最靜同有効率了
around 150~160 each
詳情問下EK香港既代理

TOP

咁師兄你本人用咩coolant? 講出黎參考下啦,thanks!
FeverMike 發表於 2012-7-28 23:26


宜家咪用緊EK隻UV藍囉

TOP

回復 52# melody20541


  唔知有冇CHING試過...用紅色喉加藍色水...可唔可以睇落變紫色呢....

TOP

回復  melody20541


  唔知有冇CHING試過...用紅色喉加藍色水...可唔可以睇落變紫色呢.... ...
davis19890227 發表於 2012-7-29 20:53

冇試過喎不過你比錢我可以幫你試下

TOP

BLACKICE冷排有沒有人想訂...準備進一批來玩玩...價錢比TONY的團購貴幾十元而已
8月1去訂...

TOP

回復 54# melody20541

我星期三就出去買喇.....等我試試先...

TOP

BLACKICE冷排有沒有人想訂...準備進一批來玩玩...價錢比TONY的團購貴幾十元而已
8月1去訂... ...
samtch 發表於 2012-7-29 21:22


開始搶生意啦

TOP

回復 57# melody20541


    我自己要用4個....但不夠數量訂不了很慘^^不過沒有師兄需要就算了..

TOP

回復  melody20541


    我自己要用4個....但不夠數量訂不了很慘^^不過沒有師兄需要就算了.. ...
samtch 發表於 2012-7-29 22:00


哇.....你要4個上水呀

TOP

2部機呀..

TOP