回復 30# CCSGOR


    我第一次整機就DIY水冷啦,都未玩過風冷,最緊要係做足功課
+上一體水就係比D新手玩架啦,我覺得

TOP

本帖最後由 莊神弄鬼 於 2013-5-11 18:20 編輯

其實一體式水冷都係好安全
QC差, 漏水既機會好細
最大既可能係冷排風扇問題
睇好多CASE, 都係風扇唔著(1.著咗節能模式2.風扇壞咗)
咁D"水"既熱散唔切, 變咗煲水
氣壓迫爆管既接口, 所以咪會漏水

TYPICAL CASE
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=502&t=2561510

TOP

勁喎
老婆識砌機
自己砌機叫老婆邊睇邊學
男人之中你都算最巴閉

TOP

其實砌機同玩水冷吾難,只你少女性有興趣...

TOP

回復 52# 莊神弄鬼


    師兄好有見地

TOP

Ocean 兄, 謝謝你的讚賞
我老婆真的沒有興趣學砌機, 她也不識的
她只是很擔心我說轉用水冷, 擔心會漏水
我向她保證一體式絕不會漏, 又不用 maintence , 安拆都只是數分鐘, 全程都是
乾的, 不會有任何外在水份的存在, 才在她的監察下安裝.........
建議若師兄的太座對砌機有反對意見, 可以邀請她一起參與並告訴她男人總有所好要用錢的, 砌機總比玩女人好

此 post 我不會再來的了, 給人罵太多, 當小弟是收了某船錢的打手好了, 我的氣已下, 正在研究換新機

TOP

Ocean 兄, 謝謝你的讚賞
我老婆真的沒有興趣學砌機, 她也不識的
她只是很擔心我說轉用水冷, 擔心會漏水
我 ...
cwranger 發表於 2013-5-11 18:42



    海船聽閒出事保你成部機..當然你牙力要夠..

不過唔知A牌包唔包

TOP

本帖最後由 matthew1130 於 2013-5-20 16:04 編輯
Ocean 兄, 謝謝你的讚賞
我老婆真的沒有興趣學砌機, 她也不識的
她只是很擔心我說轉用水冷, 擔心會漏水
我 ...
cwranger 發表於 2013-5-11 18:42


漏水呢家野
梗係上去大吵一返先啦
就好似之前技嘉燒底板
一獲熟,技嘉仲免費UPGRADE左
有D野係要自己爭取
建議腥封E貓去 ANTEC總公司,唔好搵代理

TOP

樓主應該爭取返權益,同時俾個機會廠商改善產品,一舉兩得。何樂而不為

TOP

一體水冷都可以試水的- -

TOP