回復  SEED

邊方面先?
風扇OR PUMP?
AL131 發表於 2013-11-22 22:49



    最重要嘅散熱

TOP

回復 51# SEED

我唔記得睇過邊個壇
H110係壓得住HASWELL D熱力

TOP

回復  SEED

我唔記得睇過邊個壇
H110係壓得住HASWELL D熱力
AL131 發表於 2013-11-22 23:02



    咁唔知啦,但我個FD用過H220

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2013-11-22 23:20 編輯
280L裝到12CM風扇,但唔知可唔可以裝到12cm窿嘅14cm風扇
SEED 發表於 2013-11-22 22:33


只安裝120mm fan上冷排係可以
但裝上機箱就唔o岩位

120mm fan孔位,應該係令用家使用140mm fan時多D選擇
而唔係俾用家使用120mm fan
其實都冇理由用到140mm fan唔用...用返120mm fan @@"

TOP

只安裝120mm fan上冷排係可以
但裝上機箱就唔o岩位

120mm fan孔位,應該係令用家使用140mm fan時多D選擇
...
alextsang_tt 發表於 2013-11-22 23:17



    14cm風扇風壓唔夠12cm嘅大

TOP

14cm風扇風壓唔夠12cm嘅大
SEED 發表於 2013-11-22 23:26


140mm 冇 120mm 咁多選擇係真.....
至少見o的ching講起140mm冇暴力扇......

但考慮埋噪音......
都係有大用大.......

TOP

回復 55# SEED

雙排就唔駛用到風壓扇
我用兩把白幅都夠打

TOP

1.jpg
尋日係海鮮坊$800入手

2.jpg
裝咗兩個幾鐘,先至裝好

4.jpg
買之前一直擔心嘅問題,結果無事

3.jpg
不過固定風扇啲螺絲,尾果度一大舊,幾乎頂到底板啲電容

1.png
原本用Thermalright HR-02 Macho + Noctua NF-P14 Flx

2.png
因為跟果兩把JetFlo 140行2000RPM果陣好嘈,所以我用Noctua NF-A14 Flx,所以只係低咗幾度

TOP

回復 58# SEED


CHING你好重本喎

TOP

回復  SEED


CHING你好重本喎
AL131 發表於 2013-11-25 00:30



    有幾重本丫280L係依家市面上3款280排嘅AIO水冷最平果款
而果兩把風扇好耐之前已經買咗嚟用
另外我試過用兩把GT1850,效果一樣,可能係漏風問題

TOP