fanhoikwai 當前離線
kwai
中級會員
TOP
wfcda 當前在線
進階會員
andywinky 當前離線
Moderator
fatjaileung 當前離線
ccman1108 當前離線
-=NiCeGuY=- 當前離線
ck_leung 當前離線
初級會員
kingleo666 當前離線
唔知咪真咁岩得咁Q , 話說琴日心血來潮想換風扇 , 就開箱換風扇 , 我個水冷係用依個post 既主角H100I , 想 ... -=NiCeGuY=- 發表於 2015-10-22 02:35
無諗過一體水冷會漏水.... ck_leung 發表於 2015-10-22 11:01