自組水就算係套裝件 膠喉都係直套落fitting到再用喉索快擰套實
唔同一體水用膠圈啤實 因為金屬受到熱 而膠唔多唔少受熱後會有d變型

TOP

原數賠償?

TOP

回覆 31# fatjaileung


    原數賠償?

TOP

從頭到尾, 我都接受唔到水冷既原因就係會漏水, 坦白講, 我自己既技術及知識都唔能夠HANDLE 到, 所以一直都無用過水冷

TOP

回覆 53# wfcda


睇購買單賠

TOP

依家情況真係好麻煩, 我都係怕會漏水整壞機從來無買過水冷黎用

TOP

唔知咪真咁岩得咁Q , 話說琴日心血來潮想換風扇 , 就開箱換風扇 , 我個水冷係用依個post 既主角H100I , 想當年一出即買 , 應該都2-3年 , 而水冷頭既燈其實已經壞左好耐 , 只係見佢用到就一直無理 , 但直至琴晚 .... 嚇我一跳..

唔講咁多...去相...

php9nUn99AM.jpg
phpCbJ7nsAM.jpg
phpmXGOHuAM.jpg

p.s. 有無ching 知保養有幾耐??

TOP

無諗過一體水冷會漏水....

TOP

唔知咪真咁岩得咁Q , 話說琴日心血來潮想換風扇 , 就開箱換風扇 , 我個水冷係用依個post 既主角H100I , 想 ...
-=NiCeGuY=- 發表於 2015-10-22 02:35


外國D人咁樣頂住先


但耐多少少, 內部膠頭位可能會更容易受壓內爆, 老實少少換左佢啦唔想變第2個樓主
http://cdn.overclock.net/b/ba/35 ... 0120830_232422.jpeg
http://forum.corsair.com/forums/ ... 66&d=1392330289

TOP

無諗過一體水冷會漏水....
ck_leung 發表於 2015-10-22 11:01


平野實無好野~~~就算係大牌子一樣都COST DOWN係D重要位引致失事

TOP