TOP

回覆 601# fatdumm

我……冇 我要STH10

TOP

回覆  fatdumm

我……冇 我要STH10
可愛老坑 發表於 2014-5-14 15:20


你買左個箱先~
我幫你send email 叫佢地custom整比你啦~
整"老坑"上去都幾型

TOP

有冇人有興趣?
fatdumm 發表於 2014-5-14 03:25


你...攪到我又多左個BOOKMARK...

TOP

嘩!厘部機洗唔洗要三四萬!

我都是用900D!初初打算上水!但考慮到我長開24小時!所以用頂級風冷!怕漏水!

TOP

嘩!厘部機洗唔洗要三四萬!

我都是用900D!初初打算上水!但考慮到我長開24小時!所以用頂級風冷 ...
clk200k207 發表於 2014-5-15 14:18



    佢點止呀

TOP

回覆 606# pochaccoandxo


    吳係咩叫土豪鴨呀

TOP

回覆  pochaccoandxo


    吳係咩叫土豪鴨呀
kitjai0 發表於 2014-5-15 15:36


土豪

TOP

回覆 601# fatdumm

我有嘢想係到買喎

TOP

回覆  fatdumm

我有嘢想係到買喎
lamech 發表於 2014-5-15 17:39


有咩睇啱

TOP