真有錢,前面個CD ROM拆左佢啦,成部機比佢影衰晒
裝返asus 舊野落去,反正rom 十世都唔用一次,我都係一個外置ROM比晒咁兔PC用

TOP

本帖最後由 fatdumm 於 2014-5-16 12:51 編輯
真有錢,前面個CD ROM拆左佢啦,成部機比佢影衰晒
裝返asus 舊野落去,反正rom 十世都唔用一次,我都係 ...
kimlam666 發表於 2014-5-16 12:02


講有錢..唔及你塊版同外置CD ROM貴~
其他就各有所需,因人而宜~

TOP

講有錢..唔及你塊版同外置CD ROM貴~
其他就各有所需,因人而宜~ ...
fatdumm 發表於 16/5/2014 12:49



    唔好講塊板啦

TOP

唔好講塊板啦
kimlam666 發表於 2014-5-16 15:13


仲未攞番??

TOP

仲未攞番??
chris05 發表於 2014-5-16 15:24

我D黑氣過左比佢

TOP

我D黑氣過左比佢
fatdumm 發表於 2014-5-16 16:07


TOP

仲未攞番??
chris05 發表於 16/5/2014 15:24



    羅左返來都係壞既,又羅返去

TOP

我D黑氣過左比佢
fatdumm 發表於 16/5/2014 16:07



    可能仲勁過你

TOP

羅左返來都係壞既,又羅返去
kimlam666 發表於 2014-5-16 18:30


而家轉左代理咁係咪仲係漢4保??

TOP

而家轉左代理咁係咪仲係漢4保??
chris05 發表於 16/5/2014 20:48



    altech 保,但唔關佢地事,係ASROCK問題,因為ALTECH只係幫我SEND上ASROCK到整

TOP