kimlam666 當前離線
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
真有錢,前面個CD ROM拆左佢啦,成部機比佢影衰晒 裝返asus 舊野落去,反正rom 十世都唔用一次,我都係 ... kimlam666 發表於 2014-5-16 12:02
講有錢..唔及你塊版同外置CD ROM貴~ 其他就各有所需,因人而宜~ ... fatdumm 發表於 16/5/2014 12:49
chris05 當前離線
唔好講塊板啦 kimlam666 發表於 2014-5-16 15:13
仲未攞番?? chris05 發表於 2014-5-16 15:24
pochaccoandxo 當前離線
我D黑氣過左比佢 fatdumm 發表於 2014-5-16 16:07
仲未攞番?? chris05 發表於 16/5/2014 15:24
我D黑氣過左比佢 fatdumm 發表於 16/5/2014 16:07
羅左返來都係壞既,又羅返去 kimlam666 發表於 2014-5-16 18:30
而家轉左代理咁係咪仲係漢4保?? chris05 發表於 16/5/2014 20:48