師兄開始身痕,有冇中毒feel?
raymond1688 發表於 2012-8-11 10:05


無啦......目空一切

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又驚花,又5用鉗,有5戴套,有排痛
btf_bb 發表於 11/8/2012 17:15



係佢真係得個樣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

息左燈咪一樣
btf_bb 發表於 11/8/2012 17:29



所以之後咪揀D實戰型囉  

TOP

無啦......目空一切
tc3335 發表於 2012-8-11 17:09



  我  現在,在練功,練百毒不侵,練到第一層

TOP

所以之後咪揀D實戰型囉
FeverMike 發表於 2012-8-11 17:34



    實戰型姐係射咀XD

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-8-12 00:13 編輯

咁耐都未有師兄們發掘下e個US箱既


再update一下......
XSPC也來Duel D5 Res

TOP

本帖最後由 mars123ha4 於 2012-8-12 00:12 編輯

請問我有無插錯?
IMG_0694.jpg

FAN要點插
IMG_0695.jpg

DDC應該點插?
IMG_0696.jpg

說明書全部德文 睇吾明

TOP

咁耐都未有師兄們發掘下e個US箱既
tc3335 發表於 12/8/2012 00:07


我開頭都有諗過,又唔算貴

但因佢太膠,放棄了

TOP