altech 保,但唔關佢地事,係ASROCK問題,因為ALTECH只係幫我SEND上ASROCK到整 ...
kimlam666 發表於 2014-5-16 21:45


係woo, 我記錯左tim

TOP

可能仲勁過你
kimlam666 發表於 2014-5-16 18:31
冇可能,我琴晚又發現左個問題

TOP

冇可能,我琴晚又發現左個問題
fatdumm 發表於 16/5/2014 21:55



    咩事

TOP

咩事
kimlam666 發表於 2014-5-16 22:14



    咩事

TOP

咩事
pochaccoandxo 發表於 2014-5-16 23:46


未裝香拜神

TOP

未裝香拜神
可愛老坑 發表於 2014-5-17 00:04


要拜拜四隻角............................

TOP

未裝香拜神
可愛老坑 發表於 2014-5-17 00:04


下次落去某地址門口灑啤酒拜拜先..

TOP

要拜拜四隻角............................
alex29 發表於 2014-5-17 02:03


我有人脅喺手...

TOP

下次落去某地址門口灑啤酒拜拜先..
fatdumm 發表於 2014-5-17 02:14



    要啦

TOP

我有人脅喺手...
fatdumm 發表於 2014-5-17 02:15


又係冇新意
不過都係要受..............放過我喇鴨爺

TOP