我開頭都有諗過,又唔算貴

但因佢太膠,放棄了
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:12


見US到,佢都幾出名呢
就HK無發現開箱文

P.S.  膠乃X記機箱之特點也

TOP

實戰型姐係射咀XD
ccwtitan 發表於 11/8/2012 17:51



唔洗用射咀,用過幾個牌子嘅rotary fitting &鎖咀,發覺koolance既好用而外表又不失禮

xspc嘅鎖咀其實都好擰兼夾平,但有師兄覺得佢唔好樣

TOP

唔洗用射咀,用過幾個牌子嘅rotary fitting &鎖咀,發覺koolance既好用而外表又不失禮

xspc嘅鎖咀其實 ...
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:18


學佢地玩c47咪唔洗煩囉XD

TOP

學佢地玩c47咪唔洗煩囉XD
ccwtitan 發表於 12/8/2012 00:21



冇咁快,你反先

TOP

冇咁快,你反先
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:22



    我要俾d時間設計下幅牆點攪先XD

TOP

見US到,佢都幾出名呢
就HK無發現開箱文

P.S.  膠乃X記機箱之特點也
tc3335 發表於 12/8/2012 00:13


唔嫌佢膠的話,其實佢設計佈局都唔錯

TOP

唔嫌佢膠的話,其實佢設計佈局都唔錯
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:24



    糖水佬個新野仲膠喎

TOP

糖水佬個新野仲膠喎
ccwtitan 發表於 12/8/2012 00:26



你都識講係糖水匠啦

我鐘意metal d嘅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

5硬膠左先,等時點做玻璃,玻璃冇得自己鋸
btf_bb 發表於 2012-8-12 00:34



    有玻璃筆賣,我識介喎,可以幫下你手XD

TOP