tc3335 當前離線
進階會員
我開頭都有諗過,又唔算貴 但因佢太膠,放棄了 FeverMike 發表於 2012-8-12 00:12
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
實戰型姐係射咀XD ccwtitan 發表於 11/8/2012 17:51
ccwtitan 當前離線
中級會員
唔洗用射咀,用過幾個牌子嘅rotary fitting &鎖咀,發覺koolance既好用而外表又不失禮 xspc嘅鎖咀其實 ... FeverMike 發表於 2012-8-12 00:18
學佢地玩c47咪唔洗煩囉XD ccwtitan 發表於 12/8/2012 00:21
冇咁快,你反先 FeverMike 發表於 2012-8-12 00:22
見US到,佢都幾出名呢 就HK無發現開箱文 P.S. 膠乃X記機箱之特點也 tc3335 發表於 12/8/2012 00:13
唔嫌佢膠的話,其實佢設計佈局都唔錯 FeverMike 發表於 2012-8-12 00:24
糖水佬個新野仲膠喎 ccwtitan 發表於 12/8/2012 00:26
btf_bb 當前離線
Banned
5硬膠左先,等時點做玻璃,玻璃冇得自己鋸 btf_bb 發表於 2012-8-12 00:34