你都識講係糖水匠啦

我鐘意metal d嘅
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:29



    用鋁塑板整咪得囉^_^我用開覺得幾靚下架

TOP

本帖最後由 mars123ha4 於 2012-8-12 00:48 編輯

DDC藍線係咩用的
IMG_0697.jpg

請問我有無標錯 USB係3個poweradjust 2的USB連埋?
IMG_0698.jpg

TOP

DDC藍線係咩用的


請問我有無標錯 USB係3個poweradjust 2的USB連埋?
mars123ha4 發表於 2012-8-12 00:46



    籃色應該係轉數黎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 652# mars123ha4


    應該測速

TOP

回復  ccwtitan


    開窿,車邊,自己惡攪,去新美英可以做埋強化,比多少少 ...
btf_bb 發表於 2012-8-12 00:51



    新李英係正我公司工場街頭^_^

TOP

用鋁塑板整咪得囉^_^我用開覺得幾靚下架
ccwtitan 發表於 12/8/2012 00:45



最重要係我又懶又冇手藝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  ccwtitan

仲好,荃灣坐車方便
btf_bb 發表於 2012-8-12 00:56



    我荃灣翻屋企遠呢,搭地鐵都一個鐘頭三個字未計行

TOP