最重要係我又懶又冇手藝
FeverMike 發表於 2012-8-12 00:56



    無手藝唔緊要,食一個月長法包就得XD

TOP

回復 655# yaocc0456


    藍係測速的話 咁綠係咩
重點係我有無插錯

TOP

咁耐都未有師兄們發掘下e個US箱既


再update一下......
XSPC也來Duel D5 Res
tc3335 發表於 2012-8-12 00:07



    個箱幾型, 但係膠箱?

TOP

回復  yaocc0456


    藍係測速的話 咁綠係咩
重點係我有無插錯
mars123ha4 發表於 2012-8-12 01:20



    對住紅線果條係測速,藍綠係唔係一齊出?

TOP

回復 664# ccwtitan


    係呀

大D頭 黑黃對黑黃   細果個綠對紅?  

咁藍係咩用的? 測溫?水流?

IMG_0701.jpg

TOP

有無ching試過 用上邊的做in 水箱入水30-40%左又
做個瀑布效果
但係我怕會有好多空氣打入水

IMG_0702.jpg

TOP

回復  ccwtitan


    係呀

大D頭 黑黃對黑黃   細果個綠對紅?  

咁藍係咩用的? 測溫?水流?

...
mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:44



    大D黃係+12, 黑係-線,紅係測速,第四條pump出藍線應該係pwm果啲野黎

TOP

回復 667# ccwtitan


    咁我應該無插錯啦

TOP

有無ching試過 用上邊的做in 水箱入水30-40%左又
做個瀑布效果
但係我怕會有好多空氣打入水

...
mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:50



    唔洗怕,係一定會XD

TOP

回復  ccwtitan


    咁我應該無插錯啦
mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:53



    3pin管死左,無得錯^_^

TOP