ccwtitan 當前離線
中級會員
最重要係我又懶又冇手藝 FeverMike 發表於 2012-8-12 00:56
TOP
mars123ha4 當前離線
i_djinn 當前離線
特級會員
咁耐都未有師兄們發掘下e個US箱既 再update一下...... XSPC也來Duel D5 Res tc3335 發表於 2012-8-12 00:07
回復 yaocc0456 藍係測速的話 咁綠係咩 重點係我有無插錯 mars123ha4 發表於 2012-8-12 01:20
回復 ccwtitan 係呀 大D頭 黑黃對黑黃 細果個綠對紅? 咁藍係咩用的? 測溫?水流? ... mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:44
有無ching試過 用上邊的做in 水箱入水30-40%左又 做個瀑布效果 但係我怕會有好多空氣打入水 ... mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:50
回復 ccwtitan 咁我應該無插錯啦 mars123ha4 發表於 2012-8-12 08:53