四月都而家都冇乜時間坐定定整...
日日都OT
耐冇上黎...D相都冇埋? ...
fatdumm 發表於 2014-6-9 01:57



    鴨兄蒲頭啦

TOP

日日OT  即係猪x入水喇
alex29 發表於 2014-6-9 09:43


理想與現實,往往有D出入...

TOP

D相都冇埋?
raymond1688 發表於 2014-6-9 10:09


喺啊,唔知喺咪upload相個網站變左要收錢,我個post好多相死圖

TOP

理想與現實,往往有D出入...
fatdumm 發表於 2014-6-9 14:18



    搵食艱難

TOP

搵食艱難
raymond1688 發表於 2014-6-9 14:26


所以部機只有龜速前進...

TOP

喺啊,唔知喺咪upload相個網站變左要收錢,我個post好多相死圖
fatdumm 發表於 2014-6-9 14:19



    好在我之前睇左

TOP

所以部機只有龜速前進...
fatdumm 發表於 2014-6-9 14:27



    慢工出細貨,我等

TOP

加油呀鴨爺,我會同你部機鬥長命

TOP

咁小唔算,再更新過^^

TOP

加油呀鴨爺,我會同你部機鬥長命
pochaccoandxo 發表於 2014-6-9 17:34


加油呀鴨爺,我會同你部機鬥長命.................+1

TOP