但usd定係eur 單位計算?

TOP

回復 61# computerman2

USD

TOP

回復 60# computerman2

呢隻機箱都好舊款下~~都好難買得返

TOP

有錢真好~~

TOP

回復 64# AC07

有錢我就駕Benz啦~~使日日搭電車開工

TOP

回復 65# kw223
我........................老豆有架,不過都係日日搭巴士番學

TOP

師兄有冇溫度圖睇下:)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  AC07

有錢我就駕Benz啦~~使日日搭電車開工
kw223 發表於 5/5/2011 18:21


搭電車唔代表冇錢!

TOP

搭電車唔代表冇錢!
ken125111 發表於 2011-5-5 21:16


有見地

TOP