ahtung9323 當前離線
中級會員
TOP
kevinckcheung 當前離線
進階會員
kerr 當前離線
初級會員
昨天買了 antec 920, 靜音散熱很滿意 但今早發現它漏水!!!!!!!! 我今天整機箱都是水!!!!! TMD ... cwranger 發表於 2013-5-9 08:54
Clarkson0729 當前離線
q00oman 當前離線
搞事高手
我比較想知道 假如 920 用非跟盒送既風扇或者4pin 扇 比如 1850 教MODE 會唔會有作用 對920個pum ... Clarkson0729 發表於 2013-6-21 22:20
PUMP 繼續郁 風扇都係1800 +- q00oman 發表於 2013-6-21 22:23
terryhelix 當前離線
kimlam666 當前離線
之前好似有ching試過呢個情況,代理成部機既價錢比返佢,你搵下舊post,我記得我睇過,影多幾張相先,再上代 ... kimlam666 發表於 2013-6-22 00:28