比張濕左既水冷頭=濕左...
火牛濕,,.咩咩濕就相都冇
係打就整個濕火牛出黎打啦
咁小家- -叫人點信你

TOP

比個水冷去公證行驗下D水是不是 ANTEC 既水冷水,如果係相信 ANTEC 都無野好講.... 賠錢!

TOP

昨天買了 antec 920, 靜音散熱很滿意
但今早發現它漏水!!!!!!!!

我今天整機箱都是水!!!!!
TMD ...
cwranger 發表於 2013-5-9 08:54


SIDE時間睇咁耐相都冇一張,仲要話老婆自己拆,SIDE氣~

TOP

我比較想知道 假如 920 用非跟盒送既風扇或者4pin 扇 比如 1850 教MODE 會唔會有作用 對920個pump

TOP

我比較想知道 假如 920 用非跟盒送既風扇或者4pin 扇 比如 1850 教MODE 會唔會有作用 對920個pum ...
Clarkson0729 發表於 2013-6-21 22:20



    PUMP 繼續郁

風扇都係1800 +-

TOP

PUMP 繼續郁

風扇都係1800 +-
q00oman 發表於 2013-6-21 22:23

因為我見個pump 個RPM 好似比之前慢左d...而且開住冷氣 溫度都keep 4粒核 36-38 到

TOP

靜音唔關事,風速慢一般都靜音,

我個H80I 2千轉都好靜.只有全速先會嘈.

TOP

之前好似有ching試過呢個情況,代理成部機既價錢比返佢,你搵下舊post,我記得我睇過,影多幾張相先,再上代理嘈佢,睇下點。。。rip

TOP

之前好似有ching試過呢個情況,代理成部機既價錢比返佢,你搵下舊post,我記得我睇過,影多幾張相先,再上代 ...
kimlam666 發表於 2013-6-22 00:28



..無可能全賠,最多都係有壞賠壞,真係全賠百分百無可能.

常理分析.

TOP

回復 69# terryhelix


    咁佢壞既都賠比佢,唔叫全賠叫咩?冇壞果d當然唔賠啦。。。。
賠幾多我真係唔知。。。

TOP