回復  wonghoyat


   

d牙過晒坑未?
FeverMike 發表於 2013-11-20 00:39


send完email比koolance講左一陣........佢宜家叫我rma.....思考緊好唔好理佢(運費貴啊

TOP

send完email比koolance講左一陣........佢宜家叫我rma.....思考緊好唔好理佢(運費貴啊 ...
wonghoyat 發表於 2013-11-20 01:25


如果運費佢比就諗得過...
其實上下反轉得唔得...唔知你試過未...

TOP

本帖最後由 wonghoyat 於 2013-11-20 02:07 編輯
如果運費佢比就諗得過...
其實上下反轉得唔得...唔知你試過未...
fatdumm 發表於 2013-11-20 02:01



    試曬啦,都係唔得,食死曬動彈不能(千辛萬苦扭翻出黎)
    問左寄翻去我比(我EMS比佢),回程USPS priority 就koolance

    第一次玩水冷就搞D gum ge野我嘆,真係灰到爆

TOP

試曬啦,都係唔得,食死曬動彈不能(千辛萬苦扭翻出黎)
    問左寄翻去我比(我EMS比佢),回程USP ...
wonghoyat 發表於 2013-11-20 02:06


買過個會唔會冇咁嬲...
個別事件者不過...唔好因為咁少既事打擊到自己..

TOP

竟然仲有個PUMP controller賣~
用佢加落隻怪獸度唔知有幾嘈呢~
同埋請問師兄個controller幾銀呢~

TOP

回復 60# wonghoyat


    有冇check下D牙?

TOP

回復  wonghoyat


    有冇check下D牙?
FeverMike 發表於 2013-11-20 07:39



    Um.......睇落唔似有問題..........不過已經決定RMA.........真係X佢,第一次玩就搞到gum,好灰

TOP

竟然仲有個PUMP controller賣~
用佢加落隻怪獸度唔知有幾嘈呢~
同埋請問師兄個controller幾銀呢~ ...
fatdumm 發表於 2013-11-20 02:12



    個controller好似係80蚊(美金)

TOP

Um.......睇落唔似有問題..........不過已經決定RMA.........真係X佢,第一次玩就搞到gum,好灰 ...
wonghoyat 發表於 20/11/2013 07:48



   

真係好少聽到人講果件野出事

btw,你住邊區?

TOP

真係好少聽到人講果件野出事

btw,你住邊區?
FeverMike 發表於 2013-11-20 09:40



    東區........(真係灰左,有無gum黑)

TOP