上youtube搵, 我之前睇過
最好有個水箱, 易好多, 所有零件係淘寶搵到
唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-10 00:29



可唔可以擺埋條link 出黎,揾唔到

TOP

都喺同一句: 叫左你唔好上電吹干先, 宜家塊板大概已經救唔返, 變左學費.
w4and14094 發表於 2014-8-9 20:15


雖然你講的東西會有幫助,但係拆了水冷頭出來就漏水,係始料不及的事

我當時亦唔知果粒係電池,再上又要拆電線,所以水都流左成分鐘

我啱啱拆左塊板落嚟,見板後面都好多水

所以總体來講,我認為都係我個H100唔好,先至係主因

我學到的是我都唔玩OC,其實真係無必要用水冷,還有就是CORSAIR的水冷造工的確差,之前我都壞過風扇和有DEE DEE聲

TOP

CORSAIR的水冷...咪又係代工…

TOP

CORSAIR的水冷...咪又係代工…
g1jockey 發表於 2014-8-10 12:06



當初吹到好正,呢度都有人推

TOP

回覆 64# umvue

4年打柴差唔多啦…

TOP

回覆  umvue

4年打柴差唔多啦…
g1jockey 發表於 2014-8-10 12:25


但之前出過兩次事

成部機就係得呢個組件出事最多

TOP

換左P9X79底板.但係開機一秒就自動熄,跟住又自動開自動熄

有無人知我又衰乜呀???

TOP

可唔可以擺埋條link 出黎,揾唔到
hugkitss 發表於 2014-8-10 01:09 AM


http://www.coolaler.com/showthre ... 7%E6%94%B9%E8%A3%9D

TOP

又大檸樂了,底板個CPU燈着左

即係CPU壞左或者我裝錯左

TOP

又大檸樂了,底板個CPU燈着左

即係CPU壞左或者我裝錯左
umvue 發表於 2014-8-10 18:59


個CODE寫乜?~

TOP