hugkitss 當前離線
初級會員
上youtube搵, 我之前睇過 最好有個水箱, 易好多, 所有零件係淘寶搵到 唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-10 00:29
TOP
umvue 當前離線
進階會員
都喺同一句: 叫左你唔好上電吹干先, 宜家塊板大概已經救唔返, 變左學費. w4and14094 發表於 2014-8-9 20:15
g1jockey 當前離線
煮酒論英雄,馬上所能經已盡; ...
CORSAIR的水冷...咪又係代工… g1jockey 發表於 2014-8-10 12:06
回覆 umvue 4年打柴差唔多啦… g1jockey 發表於 2014-8-10 12:25
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
可唔可以擺埋條link 出黎,揾唔到 hugkitss 發表於 2014-8-10 01:09 AM
fatdumm 當前離線
又大檸樂了,底板個CPU燈着左 即係CPU壞左或者我裝錯左 umvue 發表於 2014-8-10 18:59