kkcake 當前離線
中級會員
會唔會考慮放120係箱外, 用軟管走水入箱 唐賓南紀念中學 發表於 2014-9-21 19:01
TOP
好正 用有UV效果既水冷液再打燈就very good啦 derrickleung65 發表於 2014-9-21 20:39
又學到野~ pochaccoandxo 發表於 2014-9-21 19:28
pochaccoandxo 當前離線
進階會員
學完你地先識整渣 kkcake 發表於 2014-9-21 21:31
幾時再更新 pochaccoandxo 發表於 2014-9-21 21:46
短期都唔會 除非有咩問題 再改既時間應該係換卡既時候 kkcake 發表於 2014-9-21 22:02
derrickleung65 當前離線
Hey
ridickidonky 當前離線
audio engine 揮手 wayneho000 發表於 2014-9-22 10:49