我覺得水體多左, 多D 地方散熱, 點都好D

TOP

都可以咁講既
同埋我見好多人話水箱大D比較好,我都唔明點解
所以先問用咁細既水箱對效能有冇影響

回覆  i ...
OHiToMiO 發表於 2019-11-27 06:37 PM


水箱太細好難排泡&空氣
我用BP單隻六角形水箱dual pump full speed排極都有泡&空氣
換左個5.25" 2bay水箱之後換水dual pump full speed唔洗兩個鐘已經排左9成9泡&空氣

TOP

咁睇黎水箱愈大愈好喎
又多水吸熱又易左排氣

TOP

回覆 62# inori
我3個六角 都係由佢爆d泡出黎 最後就清晒

TOP