RE: 水冷玩家交流/討論區~~~2~~~

回復  kivanbb


好多人都係識講唔識寫同睇架,不講我連講都唔識
FeverMike 發表於 2012-8-13 10:14



    你呃我唔到嫁喇認左去吧喇

TOP

你呃我唔到嫁喇認左去吧喇
kivanbb 發表於 13/8/2012 10:20



呢度D師兄成日種族歧視,專針對我

TOP

呢度D師兄成日種族歧視,專針對我
FeverMike 發表於 2012-8-13 11:07


睇下你人緣幾差

TOP

睇下你人緣幾差
melody20541 發表於 13/8/2012 22:58



差到貼地都未及你差

TOP

差到貼地都未及你差
FeverMike 發表於 2012-8-13 23:04


咁又係

TOP

咁又係
melody20541 發表於 13/8/2012 23:06


差到係人都識你,正面啲睇叫出名

TOP

差到係人都識你,正面啲睇叫出名
FeverMike 發表於 2012-8-13 23:13


有D咁既事

TOP

小弟好久以前聽三叔講會搞套λ門水冷,個market好大 ,套野升級好方便,好多新手ching都想試下

TOP

可以好順手咁整個玻璃Case 喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP