本帖最後由 tc3335 於 2012-8-14 22:04 編輯

請問有無師兄想淘線喔??
http://sqmod.taobao.com/

請PM~

TOP

請問有無師兄想淘線喔??
tc3335 發表於 2012-8-14 21:45



    有呀...你淘嗎??

TOP

回復  ccwtitan


    早上訂,隔日取,方便
btf_bb 發表於 2012-8-14 20:37


不過我仲未劃我個箱,未知要幾大喎

TOP

想問下你地覺唔覺得呢個係我玩極都咁熱嘅主因?
好似唔多夠散熱糕,咇曬出黎咁

TOP

想問下你地覺唔覺得呢個係我玩極都咁熱嘅主因?
好似唔多夠散熱糕,咇曬出黎咁
...
ccwtitan 發表於 2012-8-14 22:37

過多就真....咇曬出黎 中間一點仔就好啦....

TOP

回復 714# ccwtitan

我覺得夠, 仲唧得好靚!!

TOP

其實呢區係唔係有愛架.....我今日比黑人打劫 今個月D伙食冇晒啦....
有冇C兄可以請我食飯呀

TOP

回復  ccwtitan

我覺得夠, 仲唧得好靚!!
FeverMike 發表於 2012-8-14 22:42


中間係幾靚 但個邊就....

TOP

回復 714# ccwtitan

絕對夠!如果中間多膏,你先至驚,代表冷頭面唔平!

TOP

其實呢區係唔係有愛架.....我今日比黑人打劫 今個月D伙食冇晒啦....
有冇C兄可以請我食飯呀 ...
melody20541 發表於 14/8/2012 22:43



好似係妳打劫我, 賊喊捉賊  

TOP