Yin92 當前離線
ROG Killer
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
3張Titan Black Yin92 發表於 2014-7-22 23:29
我慢慢發現如果...喺如果仲有下次砌機...最尾一刻先買硬件好過...話唔定又執到好野 ... fatdumm 發表於 2014-7-22 23:33
w4and14094 當前離線
中級會員
唔等880? w4and14094 發表於 2014-7-22 23:40
gm167maki 當前離線
我諗張BE夠我三五年玩 fatdumm 發表於 2014-7-22 11:42 PM
以我所知米皇既玩具系唔長久的 gm167maki 發表於 2014-7-23 01:43
對,但我唔喺米王...我只喺專執二手野既窮人 fatdumm 發表於 2014-7-23 02:02 AM
00140999 當前離線
對,但我唔喺米王...我只喺專執二手野既窮人 fatdumm 發表於 2014-7-23 02:02
BE都有得執?幾時帶埋我一齊去執... gm167maki 發表於 2014-7-23 02:09