3張Titan Black

TOP

3張Titan Black
Yin92 發表於 2014-7-22 23:29


我慢慢發現如果...喺如果仲有下次砌機...最尾一刻先買硬件好過...話唔定又執到好野

TOP

我慢慢發現如果...喺如果仲有下次砌機...最尾一刻先買硬件好過...話唔定又執到好野 ...
fatdumm 發表於 2014-7-22 23:33


我等執你D硬件

TOP

唔等880?

TOP

唔等880?
w4and14094 發表於 2014-7-22 23:40

我諗張BE夠我三五年玩

TOP

我諗張BE夠我三五年玩
fatdumm 發表於 2014-7-22 11:42 PM


以我所知米皇既玩具系唔長久的

TOP

以我所知米皇既玩具系唔長久的
gm167maki 發表於 2014-7-23 01:43


對,但我唔喺米王...我只喺專執二手野既窮人

TOP

對,但我唔喺米王...我只喺專執二手野既窮人
fatdumm 發表於 2014-7-23 02:02 AM



    BE都有得執?幾時帶埋我一齊去執...

TOP

對,但我唔喺米王...我只喺專執二手野既窮人
fatdumm 發表於 2014-7-23 02:02


邊到有得執二手野!!?

TOP

BE都有得執?幾時帶埋我一齊去執...
gm167maki 發表於 2014-7-23 02:09


咁遲比人執晒啦

TOP