好似係妳打劫我, 賊喊捉賊
FeverMike 發表於 2012-8-14 22:44


冇D咁既事

TOP

冇D咁既事
melody20541 發表於 14/8/2012 22:46


妳唔好成日學D高官-做錯野死撐

TOP

有呀...你淘嗎??
i_djinn 發表於 2012-8-14 21:54


黎緊幾日會~

TOP

黎緊幾日會~
tc3335 發表於 2012-8-14 22:47



    可以幫我訂一條嗎?

TOP

可以幫我訂一條嗎?
i_djinn 發表於 2012-8-14 22:48


ok
你去個網慢慢睇~
簡好PM我link啦~~

TOP

今次真係大鑊,啱啱發現唔見左支散熱糕

TOP

今次真係大鑊,啱啱發現唔見左支散熱糕
ccwtitan 發表於 2012-8-14 23:09



    唔係麻...@@

TOP

ok
你去個網慢慢睇~
簡好PM我link啦~~
tc3335 發表於 2012-8-14 22:49



    發了PM THX...
應該可以訂制的...萬個唔該.

TOP

想問下你地覺唔覺得呢個係我玩極都咁熱嘅主因?
好似唔多夠散熱糕,咇曬出黎咁
...
ccwtitan 發表於 2012-8-14 22:37



    如果無了下面一撇膏, 就剛剛好...
太多會積熱.

TOP

而家又到火牛唔知咩事著唔到機。。。。。。。。一插底板有燈但開喊到機
綠加黑SHORT埋又開唔到水泵喎,真PK

TOP