而家又到火牛唔知咩事著唔到機。。。。。。。。一插底板有燈但開喊到機
綠加黑SHORT埋又開唔到水泵喎,真PK ...
ccwtitan 發表於 2012-8-15 01:05


綠加黑都唔得即係有問題

TOP

綠加黑都唔得即係有問題
felixku 發表於 2012-8-15 01:08



    原來插左DISPLAY個6PIN去底板,好彩無燒野姐

TOP

裝水冷怕怕了...今日幫老媽子買料砌機 順路買隻  920玩..點知一裝就足足5個幾鐘 背版對極都唔岩位 對岩左 又到D螺絲錯位..去到最後裝風扇..傻的嗎
....原裝螺絲好短真係叫救命....
機箱 AeroCool RS-9
火牛 GS600
底版 AsRock P67 Pro
CPU i5-2400 (無超頻)
普通運行 依家冷氣環境 34度

TOP

裝水冷怕怕了...今日幫老媽子買料砌機 順路買隻  920玩..點知一裝就足足5個幾鐘 背版對極都唔岩位  ...
Clarkson0729 發表於 2012-8-15 02:06


一體化你都話怕怕

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一體化你都話怕怕
felixku 發表於 2012-8-15 02:07

我又驚整斷條喉....不過暫時覺得 一體920 同 CM212+ 差唔多咁

TOP

我又驚整斷條喉....不過暫時覺得 一體920 同 CM212+ 差唔多咁
Clarkson0729 發表於 2012-8-15 02:09


站係我立場,如果用920不如用212算數....

TOP

本帖最後由 Clarkson0729 於 2012-8-15 02:40 編輯
站係我立場,如果用920不如用212算數....
felixku 發表於 2012-8-15 02:19


我中哂伏啦已經 溫度慢慢升上去依家35度

TOP

緊係怕比女皇發現,心急所致
btf_bb 發表於 2012-8-15 02:09



    女皇今日係自己屋企,我先可以元到而家咋
好彩上網睇番8PIN同6PIN既定義,唔係都發現唔到原來DISPLAY 8 PIN同底板8 PIN係兩樣野黎

TOP

而且佢個軟件溫度好似唔多準確....早知唔買啦  依家仲衰過212+

TOP