felixku 當前離線
進階會員
而家又到火牛唔知咩事著唔到機。。。。。。。。一插底板有燈但開喊到機 綠加黑SHORT埋又開唔到水泵喎,真PK ... ccwtitan 發表於 2012-8-15 01:05
TOP
ccwtitan 當前離線
中級會員
綠加黑都唔得即係有問題 felixku 發表於 2012-8-15 01:08
Clarkson0729 當前離線
裝水冷怕怕了...今日幫老媽子買料砌機 順路買隻 920玩..點知一裝就足足5個幾鐘 背版對極都唔岩位 ... Clarkson0729 發表於 2012-8-15 02:06
btf_bb 當前離線
Banned
一體化你都話怕怕 felixku 發表於 2012-8-15 02:07
我又驚整斷條喉....不過暫時覺得 一體920 同 CM212+ 差唔多咁 Clarkson0729 發表於 2012-8-15 02:09
站係我立場,如果用920不如用212算數.... felixku 發表於 2012-8-15 02:19
緊係怕比女皇發現,心急所致 btf_bb 發表於 2012-8-15 02:09