Fan Ramp Start Temp 30度
Full Fan Speed Temp 38度
Now 35.1度
Fan 1680~1740 RPM
Pump 3000RPM
另外想問 ...
Clarkson0729 發表於 2012-8-15 12:14



    我果套野都高室溫5度,不過我唔知水溫喎,只係待機gpu就室溫5度XD

TOP

應該係中速溫度

TOP

個軟件溫度 係唔係計平均溫度?

TOP

Ek野有張貼紙貼住話起左就無warranty,想問你地有無起黎洗頭架?同埋我係水貨有無warranty架?所謂Warranty其實保咩?

TOP

Ek野有張貼紙貼住話起左就無warranty,想問你地有無起黎洗頭架?同埋我係水貨有無warranty架?所謂Warranty ...
ccwtitan 發表於 2012-8-15 12:29


我冇起到出黎 反正上左機睇唔到  我諗都係保漏水

TOP

我冇起到出黎 反正上左機睇唔到  我諗都係保漏水
kivanbb 發表於 2012-8-15 12:43


ek係唔係有得買 1850 果間野

TOP

我冇起到出黎 反正上左機睇唔到  我諗都係保漏水
kivanbb 發表於 2012-8-15 12:43



    姐係起左都無所謂啦,因為我想洗下冷頭^_^

TOP

神琦final call~~~

TOP

神琦final call~~~
tc3335 發表於 2012-8-15 22:15


整幾把9G落嚟毒吓啲兄弟嘛...

TOP

整幾把9G落嚟毒吓啲兄弟嘛...
felixku 發表於 2012-8-15 22:25


e到個個都係GT Fans呢~~~

TOP