felixku 當前離線
進階會員
e到個個都係GT Fans呢~~~ tc3335 發表於 2012-8-15 22:29
TOP
tc3335 當前離線
用過就知好野,而且差價咁大,應該會有師兄有興趣,我自己都準備搵佢買多幾隻... ... felixku 發表於 2012-8-15 22:30
師兄知唔知邊樹有新既?我見好多都話拆機版or tary版來~ P.S. 等"專業"人士測試下先~ ... tc3335 發表於 2012-8-15 22:32
神崎都話啦,好多人拆機當新賣,我都唔敢肯定邊間真係全新,所以買拆機算,我手頭上4把都無問題... ... felixku 發表於 2012-8-15 22:33
明白了~~~~ 不過大陸好多人都pref 三洋同Sony~ GT都係米皇先用~~ tc3335 發表於 2012-8-15 22:41
SONY都你好野,即係忍者扇,我都有幾把,風量大而且平,1200轉基本無咩聲... felixku 發表於 2012-8-15 22:43
見大陸個個話窮人水冷必簡e兩把~~ tc3335 發表於 2012-8-15 22:46
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
e到個個都係GT Fans呢~~~ tc3335 發表於 15/8/2012 22:29
在下非也 FeverMike 發表於 2012-8-15 23:03
i_djinn 當前離線
特級會員
有難度,原來佢原裝個接口係3分黎,我啲4分喉塞唔落T.T 底板淨係插好電,咩都未插好,好彩大家都係i ... ccwtitan 發表於 2012-8-15 09:23