raymond1688 當前離線
進階會員
搬屋掉左 crazybee 發表於 2013-10-11 16:44
TOP
crazybee 當前離線
Banned
掉左去時倉迷你倉槍 crazybee 發表於 2013-10-11 16:53
有機會先啦, 你D排唔夠用咩?? crazybee 發表於 2013-10-11 17:16
哈哈哈, 之後再去魚街買大PUMP? 其實洗咩1080排呢, 真係玩魚江用冷卻機, 喉包豬腸膠, 有驚喜啵 我就轉左 ... crazybee 發表於 2013-10-11 17:21