SKYLINE000 當前離線
中級會員
r4be+4960X 可愛老坑 發表於 2014-4-11 19:08
TOP
()下() 當前離線
進階會員
可愛老坑 當前離線
冇需要換 SKYLINE000 發表於 2014-4-11 19:12
有時d野5係需5需要架 780ti3way,780 3way.titan be3way, 你認為佢地有需要咩,最緊要"型"+"靚仔 ... 可愛老坑 發表於 2014-4-11 19:18
fatdumm 當前離線
raymond1688 當前離線
又唔講自己果三張 fatdumm 發表於 2014-4-11 19:43
肉酸 SKYLINE000 發表於 2014-4-11 19:19
alex29 當前離線
兩張就肉酸 可愛老坑 發表於 2014-4-11 20:24
頂 我都係用兩張咋 alex29 發表於 2014-4-11 21:49