唉瘋個home睇唔到架XD
ccwtitan 發表於 2012-8-17 12:13



    禁statusbar

TOP

回復 830# ccwtitan


X代表左好多野,任你代入

TOP

鬼整你...D 喉咁鬼槍??
師兄用UV 光管??
i_djinn 發表於 2012-8-16 23:59


係,上下各一支,管係thermaltake啲管....

TOP

唔知我頭先係九龍灣見到果位追兄唔知係邊個黎呢,拎住好多ek野走左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  ccwtitan


    你5過去踢下佢,可能係
btf_bb 發表於 2012-8-17 18:51


唔通係你XD

TOP

唔知我頭先係九龍灣見到果位追兄唔知係邊個黎呢,拎住好多ek野走左
ccwtitan 發表於 17/8/2012 18:47



你簡述下個外表&年齡

TOP

你簡述下個外表&年齡
FeverMike 發表於 2012-8-17 20:21


外籍中年男子,光頭,左邊帶耳環,皮膚黝黑,確定為恐怕分子

TOP

你簡述下個外表&年齡
FeverMike 發表於 2012-8-17 20:21



    小肥,矮矮地,黑膠眼鏡,粗聲粗氣咁囉
拎個黑色斜咩工事袋架

TOP

外籍中年男子,光頭,左邊帶耳環,皮膚黝黑,確定為恐怕分子
felixku 發表於 17/8/2012 20:24


事發時穿西裝的嗎?

TOP