岩岩收到不幸消息,原來放耐喲可以買晒成套機
yiu81 發表於 2014-9-13 04:10


當真?

TOP

當真?
royho 發表於 2014-9-13 09:07


5係你財,5入你……

TOP

我真係唔知道喎

TOP


毒死人咩

TOP

香港邊到有水冷賣???

TOP

各位師兄 , 同大家講聲唔好意思先~
哥斯拉其實仲差兩條喉就完成 , 不過屋企出現左D問題 ,
無奈之下要將佢成部拆件出售,有興趣既師兄呢兩日請留意二手區 , 謝謝~

小弟亦會暫別水區一段時間 , 喺呢度識到一班朋友 , 人數太多 , 不能盡錄 , 有啱傾亦有唔啱傾 , 亦有個別實在幫左小弟好多好多 , 小弟無言感激 , 如小弟曾對任何人有所冒犯 , 請見諒 ,  , 有緣再見~

TOP

各位師兄 , 同大家講聲唔好意思先~
哥斯拉其實仲差兩條喉就完成 , 不過屋企出現左D問題 ,
無奈之下要將佢成 ...
fatdumm 發表於 2015-1-26 00:18


有緣再會 加油喇肥鴨................................

TOP

各位師兄 , 同大家講聲唔好意思先~
哥斯拉其實仲差兩條喉就完成 , 不過屋企出現左D問題 ,
無奈之下要將佢成 ...
fatdumm 發表於 2015-1-26 00:18


無奈

TOP

有緣再會 加油喇肥鴨................................
alex29 發表於 2015-1-26 00:43


多謝~估唔到第一個覆既喺Aqua哥
如果過往有得罪既請見諒~

TOP

各位師兄 , 同大家講聲唔好意思先~
哥斯拉其實仲差兩條喉就完成 , 不過屋企出現左D問題 ,
無奈之下要將佢成 ...
fatdumm 發表於 2015-1-26 00:18

fat哥

TOP