ccwtitan 當前離線
中級會員
外籍中年男子,光頭,左邊帶耳環,皮膚黝黑,確定為恐怕分子 felixku 發表於 2012-8-17 20:24
TOP
事發時穿西裝的嗎? FeverMike 發表於 2012-8-17 20:26
yaocc0456 當前離線
進階會員
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
小肥,矮矮地,黑膠眼鏡,粗聲粗氣咁囉 拎個黑色斜咩工事袋架 ccwtitan 發表於 17/8/2012 20:26
回復 ccwtitan 一個好知深的水冷故問 見過N次 yaocc0456 發表於 2012-8-17 20:30
回復 ccwtitan 好多師兄知佢係邊個 叫 I 兄 yaocc0456 發表於 2012-8-17 20:38
melody20541 當前離線
點稱呼佢呀,當時我怕醜無打招呼 ccwtitan 發表於 2012-8-17 20:33
咁人地都係女仔黎都嘛,你明架 ccwtitan 發表於 2012-8-17 21:05