回復 855# ccwtitan


    果幾個溫度頭我等佐好几個月先有貨
你成套黎係唔同

TOP

回復  ccwtitan


    果幾個溫度頭我等佐好几個月先有貨
你成套黎係唔同
yaocc0456 發表於 2012-8-17 23:03


如果要我等幾個月,我諗我會毒發XDDD

TOP

回復 862# ccwtitan


    等係水冷的一部分

TOP

原來包野會上引架
ccwtitan 發表於 2012-8-17 22:49


好多溫度頭

TOP

原來包野會上引架
ccwtitan 發表於 2012-8-17 22:49



    真係有心機..呀......

TOP

回復  ccwtitan


    等係水冷的一部分
yaocc0456 發表於 2012-8-17 23:07



我果一部份多數都係平郵果6-10個工作天,再長我會死XDD

TOP

回復  ccwtitan


    等係水冷的一部分
yaocc0456 發表於 2012-8-17 23:07



我果一部份多數都係平郵果6-10個工作天,再長我會死XDD

TOP

回復 867# ccwtitan


    我等親都係一個月或以上

TOP

回復  hangck


你個icon好毒下喎
FeverMike 發表於 2012-8-17 22:55


毒鬼

TOP

回復 869# hangck


    毒死黑鬼

TOP