乜唔係沉左入深海咩~又黎料
EyeOfMagic 發表於 2014-11-5 18:24

有ching問關於油冷既問題
而e到d ching就第一時間想起潛左好耐水既油王
結果咪推返條post上來

TOP

有ching問關於油冷既問題
而e到d ching就第一時間想起潛左好耐水既油王
結果咪推返條post ...
derrickleung65 發表於 2014-11-5 18:55



    油王冇潛水,只係佢好以神咁守護我地啫

TOP

本帖最後由 maxyeung 於 2014-11-6 11:23 編輯

小弟路過,小抽一下....

睇到樓主以 "油冷" 呢個電腦晶片冷卻方法時,個腦即時諗起年少時有部 "牛肺" 既川崎爛鬼電單車就係用所謂 "油冷",即係用番引擎入面D "偈油"去浸住個氣閥,令其保持未至到燒壞既溫度,其實要配合外來風去幫個氣缸外殼冷卻先得,所以又可以稱為 "風冷"。
所以見到樓主講到嘗試用 "油冷"方式代替水冷方式去幫電腦晶片做冷卻時,心諗: 唔會底板連U連RAM成堆野用油去浸住呢?!
點知有師兄貼左個LINK描述外國有人真係用成兜油浸住底板去冷卻時,真係覺得好很大鑊。如果閣下響D室外工地工場之類露天地方用呢個方法或者還可以,試問響我地呢個只係集討論家用電腦既網站叫人玩呢味野,係味好重口味先? 假如你屋企有人用鑊咁大烹油去浸住一堆"高科技電子零件"仲要經常通電時,又或者果個人係住你隔離屋既,你會感覺良好嗎? 或者買定D家居保險穩陣D喇~
假如有一日有個神仙黎同你講: 喂, 我可以令你成為香港十大富豪之一,但代價要你即時個樣變成 "八兩金" 咁樣,永遠不能整容回復,你會願意嗎?

TOP

回覆 83# maxyeung
D油唔通電嫁,點解要買保險?

TOP

回覆  maxyeung
D油唔通電嫁,點解要買保險?
戀人未滿 發表於 2014-11-6 11:23



    假設用黎冷卻既油係絕對唔會易燃,但你再細心諗諗,假如無係個"機箱"有滲漏,或更換硬件時,遺留左一小部份響地板或地壇上,相信總有發生一些家居意外卦...........

TOP

回覆 85# maxyeung
人地好似會用魚缸之類既野,漏既機會唔係無既

TOP

回覆  maxyeung
人地好似會用魚缸之類既野,漏既機會唔係無既
戀人未滿 發表於 2014-11-7 12:37


冇話冇既 係睇下爆水管嚴重定爆缸大獲姐
不過買保險就一定啦 爆左成地係比大人打死都似
冇保險清理完先入廠都唔知有冇錢維修

TOP