本帖最後由 maxyeung 於 2014-11-6 11:23 編輯
小弟路過,小抽一下....
睇到樓主以 "油冷" 呢個電腦晶片冷卻方法時,個腦即時諗起年少時有部 "牛肺" 既川崎爛鬼電單車就係用所謂 "油冷",即係用番引擎入面D "偈油"去浸住個氣閥,令其保持未至到燒壞既溫度,其實要配合外來風去幫個氣缸外殼冷卻先得,所以又可以稱為 "風冷"。
所以見到樓主講到嘗試用 "油冷"方式代替水冷方式去幫電腦晶片做冷卻時,心諗: 唔會底板連U連RAM成堆野用油去浸住呢?!
點知有師兄貼左個LINK描述外國有人真係用成兜油浸住底板去冷卻時,真係覺得好很大鑊。如果閣下響D室外工地工場之類露天地方用呢個方法或者還可以,試問響我地呢個只係集討論家用電腦既網站叫人玩呢味野,係味好重口味先? 假如你屋企有人用鑊咁大烹油去浸住一堆"高科技電子零件"仲要經常通電時,又或者果個人係住你隔離屋既,你會感覺良好嗎? 或者買定D家居保險穩陣D喇~
假如有一日有個神仙黎同你講: 喂, 我可以令你成為香港十大富豪之一,但代價要你即時個樣變成 "八兩金" 咁樣,永遠不能整容回復,你會願意嗎? |