呢D我大把,係思考緊點cut......
wonghoyat 發表於 17/11/2013 01:05



    喉刀羅,你想用咩來CUT??

TOP

喉刀羅,你想用咩來CUT??
kimlam666 發表於 2013-11-17 04:14



    鋼閘..........(表示銅喉吾知有喉刀cut到.........)

TOP

本帖最後由 kimlam666 於 2013-11-17 04:41 編輯
鋼閘..........(表示銅喉吾知有喉刀cut到.........)
wonghoyat 發表於 17/11/2013 04:21



    通街5金鋪有售

TOP

d600用來上水是唔錯的選擇,搞到我囗水流

TOP

回復 84# raymond1688
你都轉吧
不過不知道A sir幾時再開Amphenol SATA 3 6.0g/s Series團...
軟線的sata3線真是不多

TOP

回復  raymond1688
你都轉吧
不過不知道A sir幾時再開Amphenol SATA 3 6.0g/s Series團...
軟線的sa ...
ok041094 發表於 2013-11-17 08:47



    宜家比你搞到係D600同埋TJ11之間掙扎緊

TOP

回復 86# wonghoyat
D600未上得水住...要等訂制線同sata線到左之後看效果先...
因為X850 的線真是好鬼硬
另外打算之後加多一張R9 290X 玩CF,不知X850 頂唔頂到

TOP

回復 39# FeverMike
老坑未浮出來呢

TOP

回復 46# wonghoyat

銅喉...Ching真是厲害

TOP

回復 57# kimlam666
同亞加力硬管分別好大,主要是不會因為水壓過大而出現裂痕/爆裂(因為用硬膠管好容易出現的)

TOP