dragonden 是透明的嗎?
i_djinn 發表於 19/8/2012 12:44



係DangerDen

TOP

回復  kivanbb


開post!!
FeverMike 發表於 2012-8-19 11:25


冇影到相1部放左1部比人帶走左

TOP

冇影到相1部放左1部比人帶走左
kivanbb 發表於 19/8/2012 13:11



手機都有掛?

TOP

手機都有掛?
FeverMike 發表於 2012-8-19 13:16



    影左成品咋iphone清得去邊

TOP

影左成品咋iphone清得去邊
kivanbb 發表於 19/8/2012 13:20



咁就喺呢度分享成品啦

P.S. 埃瘋個廣告不嬲都講到佢地個內置相機天下無敵架啦,差在冇直接話專業級單反唔夠佢黎

TOP

dragonden 是透明的嗎?
i_djinn 發表於 2012-8-19 12:44



    係UV透明黎
http://www.performance-pcs.com/c ... p;image_scroll_id=0

TOP

咁就喺呢度分享成品啦

P.S. 埃瘋個廣告不嬲都講到佢地個內置相機天下無敵架啦,差在冇直接話專業 ...
FeverMike 發表於 2012-8-19 13:33



    日頭夠光真係幾無敵下架

TOP

係DangerDen
FeverMike 發表於 2012-8-19 12:46



    等我仲成日以為係DRAGON TIM

TOP

日頭夠光真係幾無敵下架
ccwtitan 發表於 19/8/2012 13:35



我估$4K以上嘅手機內置相機應該唔差得去邊掛

我成世佬都冇買過埃瘋,我反平果嘅

TOP

影住先
等有機先出寫真

TOP