影住先
等有機先出寫真
kivanbb 發表於 19/8/2012 13:49


Nice!!

你個水樽令我諗起林師傅

TOP

Nice!!

你個水樽令我諗起林師傅
FeverMike 發表於 2012-8-19 13:54



    水樽要再搞搞 連左冷排拉歪左 遲d再搞

TOP

水樽要再搞搞 連左冷排拉歪左 遲d再搞
kivanbb 發表於 2012-8-19 13:58



  加長少少喉得嗎?

TOP

加長少少喉得嗎?
i_djinn 發表於 2012-8-19 14:17



   果到1條直線 但係個水箱上下個位都吾係對稱 要改改個泵位or用對絲駁

TOP

果到1條直線 但係個水箱上下個位都吾係對稱 要改改個泵位or用對絲駁 ...
kivanbb 發表於 2012-8-19 14:27


C兄做咩唔出POST等我D新手學下野

TOP

C兄做咩唔出POST等我D新手學下野
melody20541 發表於 2012-8-19 15:33


點呀大師姐

TOP

回復 916# kivanbb

快D開POST啦

TOP

回復  kivanbb

快D開POST啦
melody20541 發表於 2012-8-19 16:51



    遲d更新先post

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

掛住我個吊鹽水樽呢
btf_bb 發表於 2012-8-19 17:50


    林師父可唔可以教我依個新手用滾油屈喉 ,我有喉要屈

TOP