提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

掛住我個吊鹽水樽呢
btf_bb 發表於 19/8/2012 17:50


洗乜掛住?有現成嘅

TOP

回復  hihi二段ff


    我個post咪有lor,你有乜唔明?
btf_bb 發表於 2012-8-19 18:06

我冇條彈黃,係咪屈唔到45度?浸落油定輕輕掂下?

TOP

回復 923# hihi二段ff


    條蛋黄穿落條喉
跟住淋油先再屈

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個彈簧可以借比我嗎?

TOP

回復  hihi二段ff


    用殼慢慢淋,軟左就慢慢扭,跟位就凍水,得左
btf_bb 發表於 2012-8-19 20:38


    有冇得借比我

TOP

我想問牙個水樽有好多小水泡郁都唔郁 點整走去

TOP

我想問牙個水樽有好多小水泡郁都唔郁 點整走去
kivanbb 發表於 19/8/2012 21:52



   係咪好細粒?水泵仲有冇氣聲?

TOP

個彈簧可以借比我嗎?
hihi二段ff 發表於 2012-8-19 20:44


5金鋪買平過你搭車來回喎

TOP