提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

順便吃糖水

TOP

回復  hihi二段ff


    廣東道$30條,帶條嘢去配好過去借la
btf_bb 發表於 2012-8-19 22:51


    順便食糖水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係咪好細粒?水泵仲有冇氣聲?
FeverMike 發表於 2012-8-19 22:03



    冇牙 幾靜,D氣好似氣水入面D粒粒 又冇爆到HOLD左係到

TOP

冇牙 幾靜,D氣好似氣水入面D粒粒 又冇爆到HOLD左係到
kivanbb 發表於 2012-8-19 23:23


個d放佢幾日就慢慢無lu應該

TOP

個d放佢幾日就慢慢無lu應該
tc3335 發表於 2012-8-19 23:24



    好既慢慢等 琴日成個樽都係...依家散左一半左右 但係都係重好多

TOP

好既慢慢等 琴日成個樽都係...依家散左一半左右 但係都係重好多 ...
kivanbb 發表於 2012-8-19 23:27


係會咁既~最緊要水道內大粒個d散左就得~
e d細既,我個時放左2日就唔見晒lu~

TOP

係會咁既~最緊要水道內大粒個d散左就得~
e d細既,我個時放左2日就唔見晒lu~ ...
tc3335 發表於 2012-8-19 23:30



    水管一粒大既都冇 睇多幾日先

TOP

回復 935# kivanbb

個d放佢幾日就慢慢無lu應該
tc3335 發表於 19/8/2012 23:24


我同tc3335兄一樣做法, 唔理佢
因為我用DUAL 5.25" BAY RESERVIOR, 想攪都攪唔到,
你個水樽我估可以打開樽蓋整走佢地 (如果你真係覺得佢地十分唔順超&唔想等)

TOP