死人evga仲唔出z68Classified板
唔係我就換鬼左
hangck 發表於 2011-8-11 11:19


EVGA Z68系列主機板終於上線
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=271059
如果係EVGA FAN就等一等啦
遲就遲D
好過無到

TOP

EVGA Z68系列主機板終於上線

如果係EVGA FAN就等一等啦
遲就遲D
好過無到 ...
wongkit23232223 發表於 2011-8-11 14:13


e塊有睇過^^
唯一缺點呀我自己覺得
買evga當然買Classified ver^^
所以我會買其他牌子
我自己諗法

TOP

本帖最後由 Mildseven7 於 2011-8-11 16:44 編輯
我以為你自包haha
hangck 發表於 2011-8-11 13:49


自己包左几条, 叫求命....

同埋订造好處系長度/ 接口 自己定...

TOP

自己包左几条, 叫求命....

同埋订造好處系長度/ 接口 自己定...
Mildseven7 發表於 2011-8-11 16:42


係呀自己包會死包到想訓覺HAHA

TOP

現在睇有2塊板好似幾得
技嘉G1.Sniper 2
ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3
hangck 發表於 2011-8-11 11:30



    個設計幾特別,幾型

TOP

個設計幾特別,幾型
apple_100 發表於 2011-8-11 19:59


係呀我都覺得ok
技嘉個塊唔知HK有得賣未
ASROCK 個塊就$23XX

TOP

本帖最後由 Overclocker 於 2011-8-11 21:07 編輯

My friend's PC....
















TOP

回復 957# Overclocker

條 SLI 咀幼左D Wor

TOP

本帖最後由 kimball 於 2011-8-11 22:59 編輯

今日去A sir到買左4把Wing12-PL+GC-EX散熱膏
上機後發現溫度一樣@Full load 70度
好唔開心
part time 出糧d錢應該會再搞大套水冷

TOP

回復 959# kimball


    你長行幾多,我今日先入2600K

TOP