wongkit23232223 當前離線
進階會員
死人evga仲唔出z68Classified板 唔係我就換鬼左 hangck 發表於 2011-8-11 11:19
TOP
hangck 當前離線
EVGA Z68系列主機板終於上線 如果係EVGA FAN就等一等啦 遲就遲D 好過無到 ... wongkit23232223 發表於 2011-8-11 14:13
Mildseven7 當前離線
中級會員
我以為你自包haha hangck 發表於 2011-8-11 13:49
自己包左几条, 叫求命.... 同埋订造好處系長度/ 接口 自己定... Mildseven7 發表於 2011-8-11 16:42
apple_100 當前離線
現在睇有2塊板好似幾得 技嘉G1.Sniper 2 ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 hangck 發表於 2011-8-11 11:30
個設計幾特別,幾型 apple_100 發表於 2011-8-11 19:59
Overclocker 當前離線
超頻者
kimball 當前離線
ken125111 當前在線