本帖最後由 tc3335 於 2012-8-22 17:41 編輯
大家最愛的冷排扇
左上係窮人水冷之寶第一位既 Sanyo 9GH1212M40X
因為佢係OEM扇,現貨都係拆機落黎,所以好平,不過代價係好舊~
中間既係大家都識既GT1850
右邊既係包皇/后既愛扇,GT3000(假既......e把係大風壓版)
側邊look
GT3000只要7.3V就做到~1800rpm lu
不過同一轉速下,佢既叫聲已經比其他扇高10~20%(人工測試數據)
"怒火"研發之測試方式(抄襲版)
從紙既高度睇,係大約相同轉下,中間最高(GT3000)
最後既第2高(Sanyo),最前既(GT1850)同最後既其實差唔多,高度應該只有3~4mm差(目測)
|