@@ ...起碼出年年中嚕...
i_djinn 發表於 21/8/2012 23:26


諗緊買張中高A咭用住先,到時掟落2奶度

TOP

諗緊買張中高A咭用住先,到時掟落2奶度
FeverMike 發表於 2012-8-22 12:12

My 2奶 is running a 480 as well, although on air.

TOP

My 2奶 is running a 480 as well, although on air.
Amuro0079 發表於 22/8/2012 13:24



originally 3way sli?

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-8-22 17:41 編輯

大家最愛的冷排扇
IMG_3498102012-08-22.jpg

左上係窮人水冷之寶第一位既 Sanyo 9GH1212M40X
因為佢係OEM扇,現貨都係拆機落黎,所以好平,不過代價係好舊~
中間既係大家都識既GT1850
右邊既係包皇/后既愛扇,GT3000(假既......e把係大風壓版)

側邊look
IMG_3499112012-08-22.jpg

GT3000只要7.3V就做到~1800rpm lu
不過同一轉速下,佢既叫聲已經比其他扇高10~20%(人工測試數據)
IMG_3502142012-08-22.jpg

"怒火"研發之測試方式(抄襲版)
從紙既高度睇,係大約相同轉下,中間最高(GT3000)
最後既第2高(Sanyo),最前既(GT1850)同最後既其實差唔多,高度應該只有3~4mm差(目測)
IMG_3503152012-08-22.jpg
IMG_3504162012-08-22.jpg

TOP

回復 974# tc3335


    唔係GT 3000吧...好似係38mm厚果只喎..

TOP

回復  tc3335


    唔係GT 3000吧...好似係38mm厚果只喎..
samtch 發表於 2012-8-22 17:27


我無錢買貴野,只好用把38mm頂住先啦

TOP

我無錢買貴野,只好用把38mm頂住先啦
tc3335 發表於 2012-8-22 17:32



    9g 向 gt2850 那把靜啲呢,

TOP

回復 977# i_djinn


    同一問題+1

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-8-22 18:00 編輯
9g 向 gt2850 那把靜啲呢,
i_djinn 發表於 2012-8-22 17:49

  同一問題+1
yaocc0456 發表於 2012-8-22 17:54


GT1850win........Sanyo去到大約15XX~16XXrpm時就同GT差唔多聲

TOP

GT1850win........Sanyo去到大約15XX~16XXrpm時就同GT差唔多聲
tc3335 發表於 2012-8-22 17:58


支持測試,再買多幾把SONY扇,9S做測試

TOP