本帖最後由 morris 於 2024-3-22 10:12 編輯

......

TOP

印錫漿<==是指在刀路上還是兩邊?那樣的話係唔係要加埋copper面?
通常會在板邊3個角位加約3mm泊位孔的.<=未聽過乜野係泊位孔

TOP

本帖最後由 hon829 於 2012-8-27 11:38 編輯
印錫漿
KSC 發表於 2012-8-27 10:27


做鋼網目的是為了絲印錫漿(solder paste)上smd pad
覺得幾有系統之拼板圖:
未命名.jpg
未命名.jpg

TOP

做鋼網目的是為了絲印錫漿(solder paste)上smd pad
覺得幾有系統之拼板圖:
...
hon829 發表於 2012-8-27 11:29


哦,因為全句用,分開所以解讀錯誤.....

TOP