提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

屋企無Diamond既產品, 因為班壞鬼朋友都唔用日本野.

小弟屋企有一台VNA套件, 及Spectrum+TG+reflection br ...
hknightlife 發表於 2011-4-24 09:03 AM



    其實Bird錶唔係無用如果無用我都唔使帶實佢, 佢最大好處係唔使用電同比其它儀器細, 諗下背住架IFR爬上條直梯上天台你就知我講乜.

TOP

Bird 錶很合適外勤用的.  好野黎架.

其實Bird錶唔係無用如果無用我都唔使帶實佢, 佢最大好處係唔使用電同比其它儀器細, 諗下背住架IFR爬 ...
msc 發表於 2011-4-25 00:44

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

嗯 , 小妹對蛋機都好有興趣下
都好想買返部烏牌蛋機返黎玩下擺下 ...
nietzsche 發表於 2011-4-24 02:43 PM



    如果買黎玩不如睇下十九樓張相正野黎架七千幾, 不過我買佢唔起係公司既.

TOP

七千幾美金....
by the way, 香港好似用Anritsu既sitemaster多D.

TOP

本帖最後由 msc 於 2011-4-24 20:44 編輯
七千幾美金....
by the way, 香港好似用Anritsu既sitemaster多D.
hknightlife 發表於 2011-4-24 08:12 PM


    呢架都要七千幾喎. 香港多用佢係咪佢既中文介面?

同呢架比較過相差唔係太大只不過無多詞言介面 http://www.home.agilent.com/agil ... t=PRODUCT&cc=US

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP