本帖最後由 neofung 於 2013-5-21 15:48 編輯
我諗你應該無正正式式讀過電 .

正確 學名 同 你呢個外行俗名溝通就真係死得人......  ...
3K 發表於 2013-5-21 15:37


好明顯無讀過啦 XD
不過"地線"同"水線"搞錯左,都幾麻煩。

咪住先,應該叫地線/水線?其他?
因為英文叫ground(黃綠),所以叫地線?

TOP

本帖最後由 3K 於 2013-5-21 16:05 編輯
好明顯無讀過啦 XD
不過"地線"同"水線"搞錯左,都幾麻煩。

咪住先,應該叫地線/水線?其他?
因為英文叫 ...
neofung 發表於 2013-5-21 15:45


正確來講 Neutual 叫 中性線  ,  你個叫法同 學名 Earth 地線 (俗名有人叫 水線 ) 有衝突.

不過我見好多俗名成日俾人掉亂晒  Neutual ,  Earth  水線 , 地線 . 因為我聽過有人叫 Neutual 做 水線 .

TOP

把 Neutral 叫做地線/水線是台灣坊間俗稱,Internet 剛興起時,初次接觸到台灣的討論區,我以香港的觀念去睇他們所講地線/水線,睇到一頭霧水,後來才知道所講的完全是兩回事。而 Earth 就叫做接地/接地線。

TOP

把 Neutral 叫做地線/水線是台灣坊間俗稱,Internet 剛興起時,初次接觸到台灣的討論區,我以香港的觀念去 ...
C_Law 發表於 2013-5-21 17:44


"地線" 都叫 "俗稱" ? 咁香港教科書同機電工程署都錯晒啦.
http://www.emsd.gov.hk/emsd/chi/ ... 1_2_3_1.shtml#2.3.1

叫 "水線" 就一定係俗

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2013-5-21 18:22 編輯
"地線" 都叫 "俗稱" ? 咁香港教科書同機電工程署都錯晒啦.


3K 發表於 2013/5/21 18:04


我所講的"俗稱"是"台灣俗稱",Neutral 的台灣正規叫法都是中性線,台灣人叫 Neutral 做地線/水線是"台灣俗稱"。

香港正規的"地線"並非台灣俗稱的"地線"!
香港俗稱的"水線"也不是台灣俗稱的"水線"!
真混亂!

TOP

回復 25# C_Law


係喎睇錯左你話 "Neutral"   
不過香港真係有人跟左你話既台灣"俗名"叫....

TOP

話時話,我讀中學的年代,Physics 科有教插蘇頭的 Live、Neutral 同 Earth,今時今日的中學課程還有沒有教?

TOP

正確來講 Neutual 叫 中性線  ,  你個叫法同 學名 Earth 地線 (俗名有人叫 水線 ) 有衝突.

不過我見好多 ...
3K 發表於 2013-5-21 16:01

Earth中文學名叫"地線"?
原來我搞錯左 XD

好多年前,Neutral成日有人叫做地線。。。我驚搞錯,所以Earth我習慣叫做"水線" XD
當年中一I.S.,好似叫live(line)做"來源線",neutral做"回源線"。

最R頭係以前老豆間機器廠d三相電,4條線,三條有電,一條黑色接外殼(?)
果d我分唔到咩係neutral,咩係earth 

TOP

本帖最後由 3K 於 2013-5-21 22:32 編輯

回復 28# neofung


三相電當中有分三相三線同三相四線.

如果你講果部"機" 有可能係用 三相三線 , 所以唔駛用中性線 .  接外殼果條有可能係地線.

正確學名最簡單睇返E&M 既中文網 ,
http://www.emsd.gov.hk/emsd/chi/ ... 1_2_3_1.shtml#2.3.1

TOP

我係講緊"假"1363果隻膠地腳
1363有指明一定要有地線先合1363標準, 地腳用膠而自稱1363係犯法行為
...
volante8657 發表於 2013-5-21 08:43


ching,唔好誤導人,膠腳係絕對冇問題,膠腳係有名既,叫ISOD

TOP