neofung 當前離線
進階會員
我諗你應該無正正式式讀過電 . 正確 學名 同 你呢個外行俗名溝通就真係死得人...... ... 3K 發表於 2013-5-21 15:37
TOP
3K 當前離線
SE
好明顯無讀過啦 XD 不過"地線"同"水線"搞錯左,都幾麻煩。 咪住先,應該叫地線/水線?其他? 因為英文叫 ... neofung 發表於 2013-5-21 15:45
C_Law 當前在線
把 Neutral 叫做地線/水線是台灣坊間俗稱,Internet 剛興起時,初次接觸到台灣的討論區,我以香港的觀念去 ... C_Law 發表於 2013-5-21 17:44
"地線" 都叫 "俗稱" ? 咁香港教科書同機電工程署都錯晒啦. 3K 發表於 2013/5/21 18:04
正確來講 Neutual 叫 中性線 , 你個叫法同 學名 Earth 地線 (俗名有人叫 水線 ) 有衝突. 不過我見好多 ... 3K 發表於 2013-5-21 16:01
6號 當前離線
中級會員
我係講緊"假"1363果隻膠地腳 1363有指明一定要有地線先合1363標準, 地腳用膠而自稱1363係犯法行為 ... volante8657 發表於 2013-5-21 08:43