本帖最後由 msko2003 於 2015-5-3 08:21 編輯

Rigol官方網有介紹如何用示波器測試市電。

首先準備好一條100X高壓探棒(1:100),之後設置好示波器,探棒的探針接在市電的"火線",而鱷魚夾接在"地線"(要留意這重點,不是接中線!),跟著照片中介紹方法進行測量。

但市電是好危險,無實際需要都係唔好試,安全最重要!

https://www.youtube.com/watch?v=Tp4bK5W0PbY

TOP

用100:1會比較好,打錯檔都吾會咁易燒,我有時都會吾接水線測高壓,不過真係要小心,冇用的接頭吾好插,接左其它設備都要斷開,吾係有機會經其他設備落左地!不過現代的示波器多數是膠外殼,比較安全。正路是用隔離放大器,不過幾貴下。

TOP

Rigol官方網有介紹如何用示波器測試市電。

首先準備好一條100X高壓探棒(1:100),之後設置好示波器,探棒的 ...
msko2003 發表於 2015-5-3 08:18



   Ching 又要你指教LA,  條片好有用,  早知買果陣買埋1:100

TOP

Ching 又要你指教LA,  條片好有用,  早知買果陣買埋1:100
poonpoon098 發表於 2015-5-3 19:52


唔洗客氣,大家一齊研究研究!

RIGOL官網有好多短片介紹儀器用法,淨係示波器已有十幾條短片,值得花時間睇的。

http://education.rigol.com/education_video.html

TOP

整電腦火牛, 我都覺得用scopemeter安全D.

就算我有用isolated transformer做供電, 但接咗bench scope, 等於接番地, 唔係isolated, 掂到高壓端一樣咁危險. 將bench scope唔接地, 都係唔安全.

Scopemeter 就唔同, 全個身係膠, 無金屬外露, 唔會有跳火位. 行埋電池供電, 保證isolated.

TOP

而且好多SCOPEMETER, CH1, CH2 都不是共地的, 兩通道完全隔離 (起碼都有1kV隔離度).

整電腦火牛, 我都覺得用scopemeter安全D.

就算我有用isolated transformer做供電, 但接咗bench scope, 等 ...
jwong852 發表於 2015-5-3 22:38

TOP

回覆 20# vg1234


    果時在屋企,俾老爸話左兩句啫。

TOP

唔洗客氣,大家一齊研究研究!

RIGOL官網有好多短片介紹儀器用法,淨係示波器已有十幾條短片,值得花 ...
msko2003 發表於 2015-5-3 20:41



    短片已經冇左

TOP

本帖最後由 msko2003 於 2015-5-4 22:18 編輯
短片已經冇左
poonpoon098 發表於 2015-5-4 21:11



唔緊要,Youku优酷網無晒啲片,youtube啲片仲係度!

https://www.youtube.com/watch?v= ... XOoszZYqMcMRtXGIA8P

(不過,剛剛睇過优酷網啲片仲睇到,只是好慢。)

TOP

我用10:1去睇閃光燈400V電壓都冇問題,支 probe 頂得住。

TOP