運費....0  係香港一個二手網買,賣家寫八成新
自用真係夠哂,遲下睇下有無機會換左隻OCXO佢 ...
POE100 發表於 2020-8-2 22:56

香港二手網居然有呢類冷門野賣,真係少見

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  POE100


TB呢隻土炮 好似唔錯
hprsft 發表於 2020-7-30 16:06



    我對HP agilent 個d機既板面有種愛....

TOP

香港二手網居然有呢類冷門野賣,真係少見

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2020-8-2 23:17



    係...真係好少

TOP

手上咩都無 最多試到咁
POE100 發表於 2020-8-2 22:49


如果你屋企窗口收到GPS信號,可以買過GPSDO玩下, 請問你 喺邊個二手網搵到頻率計, 多唔多二手儀器?

TOP

運費....0  係香港一個二手網買,賣家寫八成新
自用真係夠哂,遲下睇下有無機會換左隻OCXO佢 ...
POE100 發表於 2020-8-2 22:56


你有銣鐘就唔駛買恒溫晶振.

TOP

本帖最後由 10volt 於 2020-8-3 18:36 編輯
恭喜有新玩具,睇落幾新淨,自用夠晒啦,好過買國產山寨野

連運費買咗幾錢?

via HKEPC Reader for Andr ...
m92fshing 發表於 2020-8-1 17:58


唔好睇小國產山寨貨, 當中也有些極品好東西, 我買咗個大陸山寨12GHz手提頻譜玩, 平靚正

http://www.deepace.net/kc908/

TOP

本帖最後由 POE100 於 2020-8-3 20:43 編輯
如果你屋企窗口收到GPS信號,可以買過GPSDO玩下, 請問你 喺邊個二手網搵到頻率計, 多唔多二手儀器? ...
10volt 發表於 2020-8-3 18:23



    係dc肥花,得一個放,我印象中佢好似post左好耐...

TOP

你有銣鐘就唔駛買恒溫晶振.
10volt 發表於 2020-8-3 18:24



    隻Rubidium唔知係咪有問題,lock唔到亦唔係好準...可能太舊搵唔到pin assignment
有時係到玩數字鍾 由10.00000x ~~~~9.99999xxx來回走

TOP

本帖最後由 10volt 於 2020-8-4 14:47 編輯
隻Rubidium唔知係咪有問題,lock唔到亦唔係好準...可能太舊搵唔到pin assignment
有時係到玩數字鍾  ...
POE100 發表於 2020-8-3 20:52


拆機銣鐘要自已加散熱, 過熱會壞
我有幾個朋友都鍾意玩頻率基準,大家交流下

TOP

係dc肥花,得一個放,我印象中佢好似post左好耐...
POE100 發表於 2020-8-3 20:42


以後呢d咁舊嘅freq counter就不要買,  我介紹啲平靚正嘅counter畀你......20ps

TOP