請推介ITX機箱,要插到low profile card

本帖最後由 thunderbolt777 於 2012-11-19 21:35 編輯

請推介ITX機箱,要插到low profile card,請問有乜好介紹?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

打算行咩U? 插咩low profile card?

無乜特別要求, GTR呢隻都唔錯
http://www.gtr.com.hk/case/itx/sd26i/sd26i.htm

TOP

In-Win 幾好丫,如果你願意用佢隻火牛既話

(唔係話佢隻火牛有問題,只係睇下你係唔係火牛控)

TOP

睇你要用咩牛ja wo
有D用大牛既itx, 個箱大到成隻matx咁....

TOP

好多itx case 都可以放low profile card, 你仲有咩要求?

TOP

不如你又講下你會用幾多錢買?

TOP

Budget? So many cases can satisfy u want.......

TOP

In-Win 幾好丫,如果你願意用佢隻火牛既話

(唔係話佢隻火牛有問題,只係睇下你係唔係火牛控) ...
7ming 發表於 20-11-2012 10:29 AM


插唔到大部份長過 17mm 既 Low Profile 顯卡

TOP